Έναρξη Επιμορφωτικού Προγράμματος στο Νομό Αττικής: 17-12-25

«ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΤΟΜΕΑ»

Προσοχή: η έναρξη του προγράμματος μεταφέρεται κατά μια εβδομάδα παρακάτω, καθώς στις 10/12 ξεκινά το τακτικό συνέδριο της ΑΔΕΔΥ.

Έναρξη:  Τετάρτη, 17 Δεκέμβριου 2025  ώρες 16:00 – 20:00 στο εκπαιδευτικό κέντρο του Κοινωνικού Πολύκεντρου (Λέκκα 23-25, 10562 Αθήνα, 4ος όροφος, είσοδος εντός στοάς).

Λήξη: 25 Φεβρουαρίου 2026 .

Θεματικές Ενότητες:

  • Νομικά ζητήματα της εργασίας στο Δημόσιο
  • Τεχνολογικές εξελίξεις στο Δημόσιο τομέα
  • Εργασιακός εκφοβισμός
  • Εργασία και οικονομικές εξελίξεις
  • Διακρίσεις στο Δημόσιο Τομέα
  • Συνδικαλισμός Συστήματα εκπροσώπησης

 Διάρκεια προγράμματος: 32 ώρες (20 ώρες δια ζώσης και 12 ώρες εξ αποστάσεως  σύγχρονη εκπαίδευση).

 

 

Αιτήσεις γίνονται δεκτές μέχρι και 10/12/25

Οι  αιτήσεις υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά.

Κάντε εδώ αίτηση.

 

Πληροφορίες

Τηλεφωνικά στα γραφεία του Κοινωνικού Πολύκεντρου (κα. Βαμβακά Μαρία και κος Τουρκομένης Κυριάκος) στα τηλέφωνα  2103310080-82, ώρες 10.00 – 15:00.

Check Also

23/6 Παγκόσμια ημέρα των Δημοσίων Υπηρεσιών

23/6 Παγκόσμια ημέρα των Δημοσίων Υπηρεσιών: Η εκστρατεία της EPSU για την πανευρωπαϊκή συμμετοχή των …