Κυκλοφόρησε η μελέτη του Κοινωνικού Πολύκεντρου της ΑΔΕΔΥ:
«ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠOΧΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID-19
αφηγήσεις, εμπειρίες, πρακτικές, ποιοτικές και ποσοτικές διαστάσεις»
Μια εξαιρετικά περιεκτική προσέγγιση της εκπαίδευσης και του ρόλου των εκπαιδευτικών σε όλες τις βαθμίδες παρουσιάζεται στο βιβλίο με τίτλο «ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΕΠOΧΗ ΤΗΣ ΠΑΝΔΗΜΙΑΣ COVID-19» το οποίο εκδόθηκε με πρωτοβουλία του Κοινωνικού Πολύκεντρου της ΑΔΕΔΥ.
Το βιβλίο αποτελεί το αποτέλεσμα της σύμπραξης και της εποικοδομητικής συνεργασίας 4 πανεπιστημιακών δασκάλων που διδάσκουν Κοινωνιολογία σε 4 πανεπιστήμια της χώρας και εντάσσεται στην προσπάθεια του Κοινωνικού Πολύκεντρου να αναδείξει μια σειρά από όψεις και διαστάσεις αυτού που η εκπαιδευτική κοινότητα αντιμετώπισε την περίοδο της πανδημίας μέσα και έξω από τις σχολικές τάξεις και τα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Συγκεκριμένα πρόκειται για τους κ. Χρήστο Ζάγκο (Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων), Αργύρη Κυρίδη (Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Γιάννη Καμαριανό (Πανεπιστήμιο Πατρών) & Νίκο Φωτόπουλο (Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου) οι οποίοι συνέγραψαν το εν λόγω πόνημα, συνδυάζοντας μια ευρεία γκάμα μεθοδολογικών εργαλείων προσέγγισης, ανάλυσης και ερμηνείας της εκπαιδευτικής μας πραγματικότητας, την περίοδο της πανδημικής κρίσης.
Το βιβλίο εδράζεται στη σύνθεση τεσσάρων «κειμένων πολιτικής» με κοινό υπόβαθρο την κοινωνιολογική οπτική, τα οποία συναρθρώνουν την έκδοση, συνδυάζοντας παραγωγικά θεωρητικές αλλά και εμπειρικές προσεγγίσεις με ποιοτικό και ποσοτικό χαρακτήρα. Συγκεκριμένα περιέχει την αναλυτική επεξεργασία ερωτηματολογίων αλλά και συνεντεύξεων σε εκπαιδευτικούς και πανεπιστημιακούς δασκάλους, επιχειρώντας να διερευνήσει το πώς διαχειρίστηκαν ως δρώντα υποκείμενα τις εξαιρετικά πρωτόγνωρες συνθήκες στην εκπαίδευση και στην άσκηση του έργου τους, την περίοδο της πανδημικής κρίσης.