Λειτουργία φορέα 23-30/11/2020

Αγαπητές συναδέλφισσες και συνάδελφοι, φίλοι και συνεργάτες,

Το Κοινωνικό Πολύκεντρο της ΑΔΕΔΥ, προκειμένου να συμβάλλει στις προσπάθειες περιορισμού της μετάδοσης του κορονοϊού στη χώρα μας, για το επόμενο χρονικό διάστημα και για το μεγαλύτερο μέρος των δραστηριοτήτων του, θα λειτουργεί διαδικτυακά.

Αυτό σημαίνει ότι για το χρονικό διάστημα από 23 έως 30 Νοεμβρίου 2020 θα είμαστε διαθέσιμοι όχι στο φυσικό χώρο των γραφείων μας αλλά διαδικτυακά και αποκλειστικά με τη χρήση των ακόλουθων  διαύλων επικοινωνίας:

Email: info@kpolykentro.gr

Σελίδα facebook: https://www.facebook.com/kpolykentro

Skype live: gyioulos

 

Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία.

 

Με εκτίμηση

Ο Πρόεδρος

Γιώργος Γιούλος

Check Also

23/6 Παγκόσμια ημέρα των Δημοσίων Υπηρεσιών

23/6 Παγκόσμια ημέρα των Δημοσίων Υπηρεσιών: Η εκστρατεία της EPSU για την πανευρωπαϊκή συμμετοχή των …